twitter iconlinkedin icon

Basecone

Basecone – Online documentverwerking

Basecone is een online documentverwerkings oplossing waarmee u optimaal samenwerkt met uw klant. Uw klant mailt alle facturen naar een standaard email-adres en maakt met de gratis mobile App voor iOS of Android een foto van zijn bonnetje en upload deze naar zijn omgeving. U verwerkt deze documenten daarna direct in de betreffende administratie.
Geen onnodig papierwerk of zoekgeraakte bonnetjes, maar alle documenten direct opgeslagen in de cloud en gereed om te gaan boeken. Uw klant kan alle facturen en bonnetjes altijd snel terugvinden (tot 10 jaar terug) via het web of met zijn of haar Smartphone.
Basecone App
Realtime verwerking
Na het uploaden van de documenten door uw klant kunt u direct aan de slag om uw documenten te gaan verwerken. Documenten splits u eenvoudig of voegt deze snel samen. Nieuwe crediteuren of debiteuren maakt u direct vanuit Basecone aan in de administratie. Door de volledige integratie maakt u bij het boeken altijd maximaal gebruik van de informatie die reeds in de administratie aanwezig is.

Workflow
Wilt u samen met uw klant gebruik maken van autorisatie van facturen door uw klant? Binnen Basecone is dit geen enkel probleem. U kunt standaard tot 3 autorisatoren toevoegen na het vastleggen van de transactie. Op basis van de vooraf ingestelde workflow zal de factuur worden beoordeeld door de medewerker van uw klant. Doet u ook betalingen voor uw klant dan voorkomt u hiermee dat facturen worden betaald waarover bijvoorbeeld nog discussie is met de leverancier.

Gebruikersgemak voorop
Het gemak voor de gebruiker staat bij Basecone altijd voorop. Dit betekent, eenvoudig aanleveren, eenvoudig splitsen en eenvoudig verwerken en terugvinden. Gebruikersgemak is het belangrijkste uitgangspunt bij de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit.
Online Archief
Met Basecone legt u voor uw klant een volledig archief aan van al uw financieel gerelateerde documenten. Altijd en overal benaderbaar via het web of Smartphone. Uiteraard is ook binnen het boekingsscherm van AccountView altijd een link aanwezig naar het document in de cloud.
Tarieven
Ook het prijsmodel is eenvoudig van opzet. U betaalt simpelweg alleen voor het gebruik. De maandelijke kosten bedragen € 1,00 per aangeschakelde administratie + € 0,29 per verwerkte transactie. Hierbij zijn alle documenten 10 jaar online beschikbaar en kunt u gebruik maken van Premium Support. Wilt u ook gebruik maken van autorisatie, dan bedragen de extra kosten € 4,50 per maand per autorisator.
Heeft u als kantoor veel klanten met veel transacties, vraag dan naar de mogelijkheid van een vast tarief per administratie.
Meer informatie
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Basecone? Vraag dan informatie aan of neem contact op met onze verkoopafdeling via 0344 644605.
Meer Informatie