twitter iconlinkedin icon

KPN ÉÉN | Tarieven

Eén zakelijke abonnement op maat

Het KPN ÉÉN abonnement kan voor elk bedrijf verschillend zijn, deze is namelijk volledig afgestemd op het aantal gebruikers en de gewenste functionaliteit binnen uw organisatie.

profielen kpneen

Daarnaast betaalt u voor uw bedrijf een vast bedrag per maand voor de benodigde internetverbinding en eventuele groepsopties. U betaalt eenmalig een bedrag voor de levering en implementatie en eventuele aanschaf van IP-toestellen.
Groepsopties
De volgende groepsopties zijn binnen KPN ÉÉN aanvullend mogelijk.
Receptie
De Receptie is software voor het managen van inkomende gesprekken. Met deze oplossing kunt u de bereikbaarheid van uw bedrijf optimaliseren. U dient per gebruiker een licentie af te nemen. De receptie is in 3 varianten beschikbaar.
Software Integratie
Met de Software Integratie verbindt u uw telefoon met uw Windows Desktop en een aantal applicaties. De standaard functionaliteiten van Software Integratie zijn bellen vanuit applicaties, zoals Outlook, uw browser, of direct via een telefoonnummer, contact of recentelijk gebeld of ontvangen oproep. Een gesprek kunt u aannemen, doorverbinden en verbreken en u hebt tevens overzicht over de beschikbaarheid van al uw collega’s.
Call Center
De call center functionaliteit biedt mogelijkheden tot het instellen en beheren van wachtrijen, het gebruik van huntgroepen en het instellen van een welkoms muziek
Mobiel
Als laatste zijn er mogelijkheden tot gebruik van een tweede simkaart, het afnemen van extra datagebruik en het
bellen in en buiten de EU.
Contact
Neem voor een vrijblijvend adviesgesprek contact met ons op door een mail te sturen naarsales@cvesolutions.nl of bel ons op 0344 644605.
KPN ÉÉN | Tarieven
Stem op dit artikel