twitter iconlinkedin icon

HIP Telefooncentrale

De flexibele telefooncentrale voor elk bedrijf

Met HIP telefooncentrale (VOIP) stelt u een volledige schaalbare telefooncentrale op maat samen, met alleen die functionaliteit die u nodig heeft. Groeit uw organisatie of wilt u meer functionaliteit, dan kunt u eenvoudig uw licentie uitbreiden zonder verdere investeringen. U wordt dus op geen enkele manier beperkt door de aanwezigheid van een eigen telefooncentrale, maar betaald afhankelijk van de functionaliteit en het aantal gebruikers een vast bedrag per maand.
Gebruikslicenties
Niet al uw medewerkers hebben dezelfde behoefte op het gebied van telefonie, de ene medewerker is altijd op kantoor en belt weinig naar buiten, een andere gebruiker kan juist veelvuldig gebeld worden en heeft dan ook behoefte aan uitgebreide functionaliteit op het gebied van telefonie. U kiest dan ook voor de gebruiker die functionaliteit die hij nodig heeft.
hip_telefooncentrale_01
Receptioniste
De receptioniste heeft vaak een centrale rol in de bereikbaarheid van uw organisatie. Zij informeert klanten direct over de beschikbaarheid van collega’s, beheert eventuele wachtrijen en draagt zo zorg voor een vlekkeloze afhandeling van de binnenkomende telefoongesprekken. Met de aanwezige functionaliteit heeft zij niet alleen overzicht over het eigen kantoor maar ook over de beschikbaarheid van thuiswerkende collega’s of collega’s op een ander vestiging.

Groepsopties
Heeft u behoefte aan extra functionaliteit dan kan deze eenvoudig worden toegevoegd. Zo kunt u via een zelf in te stellen keuzemenu klanten direct naar de juiste afdeling leiden, verschillende doorverbind mogelijkheden instellen als u niet aanwezig of bezet bent en gebruik maken van een wachtmuziek optie.
Gebruikersopties
Voor de receptie, thuiswerkers of groepen gebruikers is het mogelijk wachtrijen in te stellen die er voor zorgen dat u altijd bereikbaar bent. Zijn uw medewerkers vaak onderweg dan kunnen zij gebruik maken van de Hipper. Dit is een smartphone App waarmee gebruikers altijd bereikbaar zijn op het zakelijk nummer. Wanneer u dat wenst !
Ook kunnen gebruikers zelf via deze app hun bereikbaarheid in stellen zodat dit ook voor medewerkers op kantoor altijd zichtbaar is en zij uw klanten goed kunnen informeren.
Gesprekskosten
Afhankelijk van uw bel patroon kiest u voor een vast bedrag per medewerker per maand voor bellen naar vast of mobiel of voor afrekening tegen de standaard beltarieven.
Meer informatie
Het zou te ver gaan om alle mogelijkheden hier te noemen, bent u nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van HIP voor uw organisatie? Vraag dan meer informatie aan of neem contact op met onze verkoopafdeling via 0344 644605.
Meer Informatie
HIP Telefooncentrale
4.7 (93.33%) 3 votes